Resolució de la convocatòria de la 1ª Edició de la Beca Ana Sánchez Urrutia per cursar el Màster en Bioètica i Dret de la Universitat de Barcelona

11.07.2022

L'11 de juliol de 2022, s'ha emès la resolució de la 1ª Edició de la Beca Ana Sánchez Urrutia, creada per l'Observatori de Bioètica i Dret, amb el suport de la Facultat de Dret de la Universitat de Barcelona, en memòria de la Dra. Ana Sánchez Urrutia.

Una convocatòria que ofereix una beca completa per cursar el Màster en Bioètica i Dret de la Universitat de Barcelona, XXV edició (curs 2022-2024).

A continuació, pot consultar la resolució realitzada per la comissió d'avaluació.

Les inscripcions per a la propera edició del Màster segueixen obertes. Trobarà tota la informació aquí.