Resolució de la 11ª Convocatòria de Beques Càtedra UNESCO de Bioètica

16.09.2020

Avui, 16 de setembre de 2019, la Comissió ad hoc per a la concessió de les Beques 2020 per a cursar el Màster en Bioètica i Dret de la Universitat de Barcelona (UB), després de deixar constància de l'alta qualitat de les sol·licituds presentades, quaranta-cinc, i seguint els criteris de valoració establerts, ha resolt la 11ª Convocatòria de Beques Càtedra UNESCO de Bioètica. Aquestes beques són concedides per l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD) - Càtedra UNESCO de Bioètica de la UB amb el suport de la Fundació Germanes Saula Palomer, i cobreixen el cost de matrícula per a realitzar el Màster en Bioètica i Dret UB, XXIII Edició (2020-2022).

L'objetiu d'aquest Màster, així com de la Càtedra UNESCO de Bioètica de la UB, és difondre una concepció de la bioètica pluridisciplinar, global i flexible al marc dels Drets Humans internacionalment reconeguts.