Càtedra UNESCO de Bioètica

• Universitat de Barcelona
  • Avgda. Diagonal 684,
    Facultat de Dret

Repercussió del "Document sobre els aspectes ètics del diàleg entre ciència i societat" de l'OBD

13.11.2018

L'últim document de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD) de la Universitat de Barcelona (UB), "Document sobre els aspectes ètics del diàleg entre ciència i societat", està tenint repercussió als mitjans de comunicació.

El Document ha estat coordinat per la Dra. María Casado, directora de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD), del Màster en Bioètica i Dret i titular de la Càtedra UNESCO de Bioètica de la Universitat de Barcelona, i el Dr. Pere Puigdomènech, professor d'investigació en el CSIC i ex-Director del Centre de Recerca en Agrigenòmica (CRAG).

L'obra, realitzada pel Grup d'Opinió de l'OBD amb la col·laboració de la Fundació Bancària "la Caixa", analitza els aspectes ètics del diàleg ciència-societat, revisa alguns exemples d'èxit i de fracàs entre la comunitat investigadora i la ciutadania, i proposa un conjunt de recomanacions als agents que participen en el diàleg mencionat: la comunitat científica, els mitjans de comunicació i els poders públics.

Aquestes són algunes de les notícies publicades en premsa després de la presentació del Document:

Màster en Bioètica i Dret UB

Màster en Alimentació, Ètica i Dret UB