Reclamen que la donació de viu es contempli com a causa específica d'incapacitat temporal

09.01.2012

L'informe aporta recomanacions per minimitzar els riscos físics, psíquics i econòmics del donant.

El ‘Document sobre trasplantament d'òrgans de donant viu’, elaborat pel Grup d'Opinió de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD) de la Universitat de Barcelona (UB), ofereix arguments i recomanacions per minimitzar els riscos físics, psíquics, socials i econòmics dels donants. Així mateix, també obre el debat de si s'ha de potenciar aquest tipus de donació i, si és així, en quines condicions s'ha de fer.

Notícia publicada a la Publicación Médica de Nefrología, no. 41: http://nefrologia.publicacionmedica.com/noticia/reclaman-que-la-donacion-de-vivo-se-contemple-como-causa-especifica-de-incapacidad-temporal