RCUB: nueva incorporación de la 'Revista de Bioética y Derecho'

03.03.2014

S'ha incorporat al portal RCUB la publicació Revista de Bioética y Derecho, indexada als repositoris DOAJ, SCIELO i CARHUS+, entre d'altres, que és el mitjà de comunicació de l'Observatori de Bioètica i Dret i del Màster en Bioètica i Dret de la Universitat de Barcelona.

Amb una periodicitat quadrimestral, la Revista de Bioética y Derecho s'adreça a totes aquelles persones que desitgin participar en debats sobre temes de bioètica en el marc del respecte als Drets Humans, i des d'un enfocament plural, laic i multidisciplinari, contribuint d'aquesta manera a obrir el debat social a la participació de la ciutadania.

Amb el darrer número (2014: Núm. 30) la revista inicia la seva gestió i publicació a RCUB.

Font: http://www.bib.ub.edu/eines/arxiu-noticies/?tx_mininews_pi1[showUid]=1496&cHash=a877c6bfe0