Ramón Suárez s'incorpora a l'equip de l'Observatori de Bioètica i Dret després d'obtenir un dels Ajuts Margarita Salas per a la formació de joves doctors/es

13.12.2021

Des de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD), donem la benvinguda al Dr. Paulo Ramón Suárez Xavier, que s'incorpora al nostre equip com a investigador postdoctoral després d'haver obtingut un dels Ajuts Margarita Salas per a la formació de joves doctors/es.

Els Ajuts Margarita Salas formen part d'un programa d'ajuts creat pel Ministeri d'Universitats espanyol, per promoure el desenvolupament professional de joves doctors/es mitjançant estades de formació a universitats i centres de recerca.

El Dr. Ramón Suárez és Doctor per la Universitat de Màlaga, on també va cursar estudis de Màster en Advocacia i Grau en Dret. Va realitzar estudis de Màster Universitari en Drets Fonamentals en perspectiva nacional, supranacional i global per la Universitat de Granada, Màster en Fiscalitat Internacional i Comunitària per la Universitat de Santiago de Compostela, i Màster en Dret i Administració Local per la Universitat de Burgos.

Compta amb dues estades de recerca: una predoctoral a la Universitat do Minho (Portugal) i una altra postdoctoral a la Universitat de Salamanca, amb el tema "Intel·ligència Artificial i Dret Processal". Va ser director del Grau en Ciències de la Seguretat a la Universitat Isabel I de Castilla, on també ha impartit docència en els graus en Dret, Criminologia i Ciències de la Seguretat.