Publicat el número 32 de la Revista de Bioética y Derecho

30.09.2014

L'Observatori de Bioètica i Dret ha publicat el número 32 de la Revista de Bioética y Derecho. La Revista, indexada als principals repositoris, com DOAJ, Scielo i CARHUS+, entre d'altres, és el mitjà de comunicació de l'Observatori de Bioètica i Dret i del Master en Bioètica i Dret de la Universitat de Barcelona. Amb una periodicitat quadrimestral, es dirigeix ​​a totes aquelles persones que desitgin participar en debats sobre temes de bioètica en el marc del respecte als drets humans, i des d'un enfocament plural, laic i multidisciplinari, contribuint d'aquesta manera a obrir el debat social a la participació de la ciutadania.

Sumari del número 32 de la Revista de Bioética y Derecho:

• Editorial
    Guerra asimétrica, derecho humanitario y bioética

• Articles
    Contra la llamada “propuesta Gallardón” para cambiar la regulación del aborto en España
    Maria Casado

Bancos de cordón umbilical. Autonomía versus justicia social
    Eleonora Lamm

Objeción de conciencia positiva
    José Antonio Seoane

Dos justificaciones de la clonación humana reproductiva: el deseo del hijo y el valor de la vida
    Santiago Gabriel Calise

Reprodução assistida com material genético de paciente comatoso masculino: um estudo acerca da colisão entre a autonomia/dignidade do paciente e a liberdade reprodutiva da mulher em face dos princípios e direitos fundamentais
    Tiago Mafra Lima, Paulo Henrique Burg Conti

O casamento civil homoafetivo e sua regulamentação no Brasil
    Julio Pinheiro Faro

¿Cumplimos nuestros deberes respecto a los Documentos de Voluntades Anticipadas?
    Carolina Yllera Sanz

• Bioètica Animal
    Antropocentrismo y especismo: aspectos conceptuales y normativos
    Catia Faria, Eze Paez

• Textes d'Opinió
    Medicina y Bioética: ¿Qué significa ser un buen médico?
    Josep Terés Quiles

Podeu accedir gratuïtament al número 32 de la Revista de Bioética y Derecho des d'aquest enllaç.