Publicació del llibre "Bioética y tecnologías disruptivas" de Manuel Jesús López Baroni

19.10.2021

Herder Editorial publica, aquest mes d'octubre, el llibre "Bioética y tecnologías disruptivas" ("Bioètica i tecnologies disruptives"), escrit pel Dr. Manuel Jesús López Baroni, Doctor en Filosofia i Dret, secretari de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD) i coordinador del Màster en Bioètica i Dret de la Universitat de Barcelona.

Aquesta obra explora, amb la bioètica com a referent, els nombrosos interrogants que susciten les investigacions i aplicacions de les noves tecnologies, contribuint, així, al debat al qual la humanitat haurà d'enfrontar-se inevitablement: Quines investigacions i experiments hem d'acceptar èticament i jurídicament? Quins límits establim?

Les profecies apocalíptiques sobre la tecnociència són un mer passatemps o s'han de prendre molt seriosament?

Qüestions com la normalització de les alteracions en el nostre codi genètic, el desconeixement del límit superior d'una intel·ligència artificial, o l'ús de la biotecnologia per millorar moralment els éssers humans, són presents en aquest llibre.

Títol: "Bioética y tecnologías disruptivas"
Autor: Manuel Jesús López Baroni
Primera edició: octubre de 2021
Editorial: Herder Editorial