Publicació del monogràfic "La filosofía política ante la COVID-19", coordinat per Manuel Jesús López Baroni i amb articles de diversos membres de l'Observatori

11.05.2021

El Dr. Manuel Jesús López Baroni, Doctor en Filosofia i Dret, secretari de l'Observatori de Bioètica i Dret i professor del Màster en Bioètica i Dret de la Universitat de Barcelona, ​​ha coordinat un monogràfic sobre "La filosofía política ante la COVID-19" ("La filosofia política davant la COVID-19") per a l'últim número de la Revista Internacional de Pensamiento Político, d'accés obert.

Aquest monogràfic inclou articles de diversos membres de l'Observatori de Bioètica i Dret que, des de les seves respectives disciplines, examinen els efectes de la COVID-19; trobem els punts de vista d'una biotecnòloga, d'una jurista especialitzada en salut, d'un neuròleg i d'un filòsof del dret. A continuació, pot accedir a cada un d'aquests articles:

Pot trobar tots aquests articles a l'apartat de Publicacions Open Access de la nostra pàgina web.

Consulti el número complet de la Revista Internacional de Pensamiento Político aquí.