Primera reunió entre les Càtedres UNESCO de Bioètica de la península ibèrica

26.01.2016

Els dies 21 i 22 de gener de 2016 ha tingut lloc la primera reunió entre les Càtedres UNESCO de Bioètica de la península ibèrica; ambdues càtedres compten amb una àmplia trajectòria de treball en l'àmbit de la integritat de la recerca (RRI) i han començat un estudi conjunt que aporti el punt de vista llatí a un àmbit freqüentment dominat pel pensament anglosaxó.

La Càtedra Unesco de Bioètica de la Universitat de Barcelona va ser creada el 2007, sota la direcció de la Dra. María Casado, i la de la Universitat Catòlica de Porto, creada el 2009, està dirigida actualment per la Dra. Ana Sofia Carvalho. A la reunió van participar a més de les dues directores, les professores Maria do Céu Patrão Neves (Universidad de Azores), Itziar de Lecuona (UB) i Joana Araújo (UCP). La següent trobada tindrà lloc a BCN els dies 28 i 29 d'abril.