Missatge d'error

User warning: The following module is missing from the file system: module_missing_message_fixer. For information about how to fix this, see the documentation page. in _drupal_trigger_error_with_delayed_logging() (line 1156 of /www/wub/bioeticayderecho/includes/bootstrap.inc).

Càtedra UNESCO de Bioètica

Informació i matrícula

• Observatori de Bioètica i Dret
  • Càtedra UNESCO de Bioètica
  • Universitat de Barcelona
  • Avgda. Diagonal 684,
    Facultat de Dret

Presentació de l'informe "Intel·ligència artificial, ètica i societat" de l'Observatori d'Ètica en Intel·ligència Artificial de Catalunya (OEIAC)

21.09.2021

El 21 de setembre de 2021, l'Observatori d'Ètica en Intel·ligència Artificial de Catalunya (OEIAC) presenta l'informe "Intel·ligència artificial, ètica i societat: Una mirada i discussió a través de la literatura especialitzada i d'opinions expertes"; esdeveniment que es podrà seguir en directe a través del canal de YouTube de la Universitat de Girona.

Part d'aquest treball ha consistit en la realització d'entrevistes a experts i expertes per conèixer les seves reflexions sobre el desenvolupament i impacte de la intel·ligència artificial tenint en compte diferents aspectes ètics, socials i legals.

La Dra. Itziar de Lecuona, directora de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD), i professora del Màster en Bioètica i Dret i del Departament de Medicina de la Universitat de Barcelona, ​​participa en aquestes entrevistes, aportant la seva mirada sobre la matèria.