Presentació del llibre "Manual de bioética laica (I)". Madrid

El dia 26 de novembre de 2018 es celebra, a Madrid, la presentació del llibre de la Col·lecció de Bioètica "Manual de bioética laica (I)" de la Dra. María Casado, directora de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD), del Màster en Bioètica i Dret i titular de la Càtedra UNESCO de Bioètica de la Universitat de Barcelona, i del Dr. Manuel Jesús López Baroni, professor de Filosofia del Dret de la Universidad Pablo de Olavide i coordinador del Màster en Bioètica i Dret de la UB.

L'acte tindrà lloc a l'espai UNE de La Librería del BOE (c. Trafalgar 27, Madrid) a les 18:30 h, i intervindran el Dr. Javier Sádaba, catedràtic d'Ètica de la Universidad Autónoma de Madrid, el Dr. Fernando García López, president del Comitè d'Ètica de la Investigació del Instituto de Salud Carlos III, i els autors del llibre.

• Invitació [PDF]
  • Detall del llibre [PDF]
  • Data i hora: dilluns 26 de novembre de 2018 a les 18:30 h.
  • Lloc: Espai UNE de La Librería del BOE (c. Trafalgar 27, Madrid).
Presentación del libro "Manual de bioética laica (I)". Madrid