Presentació del "6è Informe d'Educació Superior al Món". Barcelona

El dia 10 de març de 2017 es presenta, a Barcelona, el 6è Informe d'Educació Superior al Món: "Cap a Universitats Socialment Responsables: Equilibri entre el global i el local" elaborat per la Global University Network for Innovation (GUNI).

En l'informe han participat les Dres. Maria Casado, directora de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD), del Màster en Bioètica i Dret i titular de la Càtedra UNESCO de Bioètica de la Universitat de Barcelona, i Itziar de Lecuona, sotsdirectora de l'OBD, professora del Màster en Bioètica i Dret i del Departament de Medicina de la UB. A l'informe es recull el treball de l'OBD i de la Càtedra UNESCO de Bioètica de la Universitat de Barcelona com a exemple de bones pràctiques "glocals".