Preinscripcions obertes per a la nova edició del Màster en Bioètica i Dret (XXV Edició, 2022-2024)

01.04.2022

S'obre el termini de preinscripció per a la nova edició del Màster en Bioètica i Dret de la Universitat de Barcelona (curs 2022-2024).

Aquest any, celebrem la XXV edició; des de 1995, aquest títol de postgrau, creat per la Dra. María Casado i coorganitzat per l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD), continua formant i capacitant els seus alumnes en l'anàlisi de les qüestions bioètiques des d'una perspectiva interdisciplinària, plural i laica.

El Màster s'imparteix en espanyol i compta amb el suport de la Càtedra Unesco de Bioètica de la Universitat de Barcelona. Es pot cursar completament a distància, a través d'un campus virtual dissenyat a mida per adaptar-se a les necessitats de cada estudiant.

A més, cada any s'organitzen una sèrie de sessions presencials de gran valor, condensades en dues setmanes i d'assistència voluntària, que tenen lloc a la Facultat de Dret de la Universitat de Barcelona entre els mesos de gener i febrer.

Aquest títol propi de la Universitat de Barcelona, ​​adaptat a 120 crèdits ECTS (dos anys acadèmics), li permetrà obtenir una formació interdisciplinària en l'estudi de les qüestions bioètiques, prenent com a marc per a la reflexió el respecte als drets humans reconeguts, i adquirir una capacitació sòlida per a l'anàlisi i la presa de decisions en situació de conflicte ètic.

El nou curs s'inicia a l'octubre de 2022 i les preinscripcions ja estan obertes. Pot consultar tota la documentació requerida en aquest enllaç.

En aquests dos vídeos, pot escoltar les experiències i opinions de diversos/es alumnes del Màster en Bioètica i Dret: amb perfils professionals molt diferents, exposen la importància d'estudiar bioètica, les oportunitats professionals que ofereix, algunes de les temàtiques tractades, etc.