Preinscripció oberta per la XXIII Edició del Màster en Bioètica i Dret (2020-2022)

02.04.2020

S'obre el termini de preinscripció del Màster en Bioètica i Dret (MBD) de la Universitat de Barcelona (UB), XXIII edició, curs 2020-2022.

El MBD proporciona una formació d'alt nivell sobre qüestions bioètiques de la biomedicina i la biotecnologia. Es pot cursar a distància, a través del campus virtual. A més, cada any es duen a terme un bloc de sessions presencials ―d'assistència voluntària i gratuïta pels alumnes―, que tenen lloc durant el mes de febrer a la Facultat de Dret de la UB.

L'equip de professors del Màster en Bioètica i Dret compta amb professionals i acadèmics de reconegut prestigi, i està dirigit per la Dra. María Casado ―Titular de la Càtedra UNESCO de Bioètica de la Universitat de Barcelona―. La metodologia s'adapta a les necessitats de cada alumne, a partir de tutories personalitzades.

En funció dels interessos i els resultats dels alumnes, existeix la possibilitat d'accedir a la Línia de doctorat.

Vols saber més sobre la línia de Bioètica i Dret de l'OBD? Consulta les nostres publicacions en Open Access.