Parlament Científic Jove 2016. Barcelona

Del 6 al 8 d'abril del 2016 té lloc, a Barcelona, la tercera edició del Parlament Científic Jove, organitzat per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació en el marc del projecte "European Student Parliaments".

La Dra. Itziar de Lecuona, membre de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD) i professora del Màster en Bioètica i Dret de la Universitat de Barcelona, participa amb el tema "El Futur de l’ésser humà" el dimecres 6 d’abril a les 16 hores.

Els parlaments científics joves són llocs de trobada d’estudiants, científics i professors, durant els quals els participants discuteixen i decideixen sobre qüestions vinculades amb la ciència, com es fa als parlaments autèntics, amb audicions, comitès, propostes, votacions i decisions finals.

El tema general a debatre en aquesta tercera edició és "El futur de l’ésser humà", on s’adrecen les següents qüestions:

- El cervell humà.
- Viure i menjar sa, però com?
- La reproducció canviant de la humanitat.
- L’optimització de l’ésser humà.
- Imitant la natura.

Parlament Científic Jove 2016. Barcelona