Pablo Scotto obté plaça de professor lector de Filosofia del Dret a la Universitat de Barcelona

15.09.2021

El Dr. Pablo Scotto, Doctor en Filosofia i investigador postdoctoral a l'àrea de Filosofia del Dret de la Universitat de Barcelona (UB), ha obtingut plaça de professor lector de Filosofia del Dret a la Facultat de Dret de la mateixa universitat.

L'activitat del Dr. Pablo Scotto està estretament lligada a l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD), ja que és membre del Grup de Recerca Consolidat "Bioètica, Dret i Societat" de la Generalitat de Catalunya, i del Projecte de Recerca "CONBIOLAW.20. El Conveni d'Oviedo compleix 20 anys: propostes per a la seva adaptació a la nova realitat social i científica" del Ministeri d'Economia i Competitivitat del Govern d'Espanya.

Ha contribuït amb un capítol al llibre "El Convenio de Oviedo cumple veinte años. Propuestas para su modificación", coordinat per la Dra. María Casado i el Dr. Manuel Jesús López Baroni.