Opinió de Marina Pino Cebrián

Tècnica del Living Lab de Salut - IrsiCaixa

Graduada en Ciència i Tecnologia dels Aliments

Després de cursar el grau, vaig creure que seria molt interessant complementar la meva formació amb el Màster en Alimentació, Ètica i Dret (MAED) perquè considera el sistema alimentari de forma integral, donant-te l'oportunitat d'aprofundir en dret alimentari i a més reflexionar sobre el sistema actual d'investigació, innovació i desenvolupament i els seus problemes ètics existents. El màster em va conduir a disciplines molt transversals que són un complement molt interessant pels coneixements adquirits durant el grau, que es centra en aspectes més tècnics. El programa del màster és molt atractiu i les classes són impartides per un equip multidisciplinari de docents experts. El MAED ha reorientat la meva trajectòria professional cap a un lloc de treball molt més atractiu i relacionat amb els meus interessos, centrat en el desenvolupament de projectes d'alimentació, motiu pel qual el recomano a tothom que desitgi consolidar els seus coneixements en alimentació i pretengui adquirir una visió més holística del sistema alimentari.