Càtedra UNESCO de Bioètica

• Universitat de Barcelona
  • Avgda. Diagonal 684,
    Facultat de Dret

Conferència inaugural del Màster en Bioètica i Dret de la UB: "Genètica i intel·ligència artificial", a càrrec de Gemma Marfany

18.10.2021

El 18 d'octubre de 2021, comença la nova edició del Màster en Bioètica i Dret de la Universitat de Barcelona (UB) (XXIV edició, 2021-2023).

La directora del Màster, la Dra. María Casado, també fundadora de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD) i titular de la Càtedra UNESCO de Bioètica de la UB, presentarà el nou curs, juntament amb la resta de l'equip de direcció i coordinació.

A més, la sessió inaugural, exclusiva per a alumnes, comptarà amb la conferència "Genètica i intel·ligència artificial", a càrrec de la Dra. Gemma Marfany, delegada del rector per a la divulgació científica, membre de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD) i professora del Màster.
  • Dia i hora: 18 d'octubre de 2021, a les 18h (hora d'Espanya)
  • Lloc: format virtual
Si vol formar-se en bioètica, encara està a temps de cursar la propera edició del Màster. Les inscripcions segueixen obertes!