Preinscripció i matrícula

Documentació requerida

Titulació necessària: Llicenciatura, Diplomatura, Grau o estudis universitaris equivalents

Alumnes amb titulació espanyola:

Alumnes amb titulació estrangera:

Ha de fer-nos arribar tota la documentació per correu electrònic a master.bd@ub.edu.

En cas de necessitar l'original d'algun dels documents, la Secretaria del Màster en Bioètica i Dret contactarà amb vostè per correu electrònic.

Es realitzarà una selecció entre les persones preinscrites a partir del curriculum vitae que inclogui la formació adquirida i l'experiència professional i, si es considera necessari, s'entrevistarà als/les candidats/es.

El Màster en Bioètica i Dret va ser creat el 1995 per la Dra. María Casado, Titular de la Càtedra UNESCO de Bioètica de la Universitat de Barcelona, i compta amb un equip docent de professionals i acadèmics/ques de reconegut prestigi.

Despeses de matrícula

• Matrícula del Mòdul I: 3.045 €*
  • Matrícula del Mòdul II: 4.265 €*

Un cop realitzat el pagament, l'import de la matrícula no es retornarà en cap cas.

*L'import inclou drets d'examen, gestió acadèmica, etc., i una taxa de 70 € en concepte de l'Article 23. Serveis específics i de suport a l'aprenentatge de la Universitat de Barcelona, els quals són:
  • Campus virtual.
  • Accés a la xarxa UB i a Internet a tots els campus i equipaments de la universitat a través de les diferents aules d'informàtica i wifi.
  • Programes docents de llicències comercials i de lliure accés.
  • Materials docents accessibles en format digital i electrònic i en text complet.
  • Biblioteca digital, revistes electròniques, bases de dades i e-books.
  • Servei de préstec d'ordinadors portàtils i e-readers.
Els enviaments dels diplomes de Màsters i Postgraus propis a les ambaixades i consolats es realitzaran previ pagament d’una taxa de 40 €.