Càtedra UNESCO de Bioètica

Facultat de Dret

Sessió inaugural del ​Màster en Bioètica i Dret XX Edición. Barcelona

26.10.2017

El dia 26 d'octubre de 2017, a les 18:30 hrs. a la Sala de Graus de la Facultat de Dret de la Universitat de Barcelona, té lloc la sessió inaugural del Màster en Bioètica i Dret XX Edició (2017-2019).

L'Obertura del nou curs serà a càrrec de l'equip de professors del Màster i de la seva directora, la Dra. María Casado, titular de la Càtedra UNESCO de Bioètica i directora de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD) de la Universitat de Barcelona (UB).

A continuació, tindrà lloc la sessió de l'Associació de Bioètica i Dret (ABD) i Alumni & Friends del Màster en Bioètica i Dret sobre "Nous reptes en la Bioètica", a càrrec dels Drs. Maria Casado, Andrea Macias, Lluís Cabré i Manuel Jesús López Baroni.

• Per poder assistir a la sessió, és necessari inscriure's a través d'aquest formulari.

Màster en Bioètica i Dret UB