Membres del OBD participen al XIII Congrés Mundial de la International Association of Bioethics, Edimburg, 2016

15.06.2016

El XIII Congrés Mundial de la International Association of Bioethics (IAB), que té lloc a Edimburg del 14 al 17 de juny de 2016, amb el Tema "Individus, interès públic i béns públics: Quin és la contribució de la Bioètica?", congrega a acadèmics, investigadors i experts de tot el món per analitzar la situació actual i futura de la bioètica en aquest camp.

Un grup de membres de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD) participa en les activitats científiques de la Xarxa Iberoamericana de Bioètica de la IAB.

La Dra. María Casado, directora del OBD, del Màster en Bioètica i Dret i titular de la Càtedra UNESCO de Bioètica de la Universitat de Barcelona, modera una de les taules de treball.

Els investigadors Dra. Itziar de Lecuona, Dr. Ricardo García Manrique, María José Plana i Pol Quadres participen presentant comunicacions i pòsters, així mateix les investigadores Yasmina Soto i Maria Àngels Porxes, també participen en la sessió de pòsters.

Per a més informació sobre aquest esdeveniment, visitar aquest enllaç.

Pósteres IAB 2016