Manuel Jesús López Baroni rep un premi a l'excel·lència docent dins el marc del programa DOCENTIA

20.03.2017

Manuel Jesús López Baroni ha rebut una menció a l'excel·lència docent dins el marc del programa DOCENTIA, de l'Agència Nacional d'Avaluació de la Qualitat i Acreditació, que a la vegada pren com a referència les recomanacions per a la Garantia de Qualitat en les institucions d'Educació Superior elaborades per l'European Association for Quality Assurance in Higher Education (ENQA) en el seu document Criteris i Directrius per a la Garantia de Qualitat en l'Espai Europeu d'Educació Superior.

En aquest programa s'avalua la docència impartida durant cinc anys consecutius, en el seu cas a la Universitat Pablo d'Olavide, de Sevilla, i la formació rebuda, part de la qual la va obtenir a l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD) per la tesi doctoral "L'origen de la Bioètica com a problema", dirigida per les doctores María Casado i Itziar de Lecuona.