L'OBD inicia la seva activitat a LinkedIn creant un espai per al Màster en Bioètica i Dret UB

24.07.2013

L'Observatori de Bioètica i Dret de la Universitat de Barcelona inicia la seva activitat a la xarxa professional LinkedIn creant un espai per al Màster en Bioètica i Dret UB . En aquest espai virtual , professors , alumnes i exalumnes del Màster en Bioètica i Dret UB , juntament amb aquelles persones interessades en els debats que giren al voltant de la Bioètica que afecten la nostra societat, disposen d'un punt de trobada on intercanviar opinions, experiències, debatre i fer "networking bioètic" des de qualsevol lloc del món.

El Màster en Bioètica i Dret iniciar el seu camí el 1994 i des d'aleshores ha contribuït a formar nombrosos professionals en tots els camps relacionats amb la Bioètica des d'un punt de vista pluralista, flexible, interdisciplinari i laïc, tractant de donar resposta a les qüestions que la Biotecnologia i la Biomedicina plantegen actualment.

Amb aquest espai a LinkedIn, l'Observatori de Bioètica i Dret amplia la seva presència a les xarxes socials -que ja comprenia Facebook i Twitter- , tractant de facilitar l'accés a la informació i incentivar la participació en el debat públic informat que gira al voltant de les qüestions de la Bioètica.

Et convidem a unir-te al nostre espai a LinkedIn i participar fent clic aquí!