L’OBD i l’Àrea de Filosofia del Dret organitzen un cicle de seminaris de bioètica

24.10.2017

L'Observatori de Bioètica i Dret (OBD) i l'Àrea de Filosofia del Dret, en el marc del Projecte d'Investigació "Transferències de material biològic d'origen humà: aspectes socials, jurídics i bioètics", organitzen un cicle de seminaris de bioètica durant l'últim trimestre d'aquest any a la Facultat de Dret de la Universitat de Barcelona.

El dilluns 30 d'octubre de 2017 es celebra el seminari sobre "Arguments contra la gestació subrogada en la seva versió altruista", impartit per la Dra. María Eugenia Rodríguez Palop, coordinadora de la Càtedra UNESCO "Violència i drets humans: govern i governança" i directora del Laboratori "Norberto Bobbio" d'Igualtat i No Discriminació a l'Institut de Drets Humans "Bartolomé de las Casas" de la Universitat Carlos III de Madrid.

El divendres 17 de novembre de 2017 es du a terme el seminari "De qui és el meu cos? Drets sobre el cos humà", realitzat per M. Elena Beltrán Pedreira, directora de la Unitat d'Igualtat i professora de Filosofia del Dret, Gènere i Dret i Història de la Teoria Política a la Universitat Autònoma de Madrid.

Finalment, el dimarts 12 de desembre de 2017 es celebra el seminari sobre "L'estatut constitucional del cos humà", impartit per Guillermo Escobar Roca, director del Departament de Ciències Jurídiques de la Universitat d'Alcalà.