L'OBD col·labora amb Living Lab de Salut per apropar el món de la recerca i la innovació a la societat

15.03.2017

El Centre Especial de Recerca Observatori de Bioètica i Dret (OBD) de la Universitat de Barcelona col·labora amb les activitats del Living Lab de Salut de l'Institut de Recerca de la Sida (IrsiCaixa) per obrir i apropar el món de la recerca i la innovació a la societat.

L'equip de Living Lab, dirigit per Rosina Malagrida, sotscoordinadora del projecte europeu RRI Tools, treballa per dur a terme projectes de promoció a la salut co-desenvolupats per la comunitat científica, la indústria, els responsables polítics, la comunitat educativa, les entitats de la societat civil i la ciutadania mitjançant programes educatius i processos participatius de recerca i innovació i de governança.

El seu objectiu és promoure hàbits saludables per fomentar que la ciutadania pugui prendre decisions sobre la seva salut basades en raonaments científics i crítics; incentivar la seva participació en projectes de recerca i innovació i intervencions de promoció a la salut; promoure la recerca i la innovació responsable (RRI); i impulsar la comunicació científica.