Càtedra UNESCO de Bioètica

• Universitat de Barcelona
  • Avgda. Diagonal 684,
    Facultat de Dret

Llibertat per decidir, un portal de l'Observatori de Bioètica i Dret (UB)

23.05.2014

Després d'una batería de preguntes sobre dilemes étics i morals al principi i al final de la vida, el nou Portal del Observatori de Bioètica i Dret (OBD) de la Universitat de Barcelona ajuda a contestar sota un títol "Llibertat per decidir" que està pensat precisament per facilitar la pressa de decisions de la ciutadanía en aquest assumptes relacionats amb bioètica.

La nova web, www.libertadparadecidir.es, intenta donar suport per resoldre alguns dels dubtes sobre les impliccaions ètiques, jurídiques i socials de les noves tecnologíes i dels avenços biomèdics perquè els ciutadans puguin decidir de forma "autónoma i informada".

Carregant vídeo...

Màster en Bioètica i Dret UB