Lectura de la tesi doctoral "A Conceptualization of the Governance of Biobanks in the Digital Era: from Principles to Procedures" de Sofia Iacomussi

El 15 de setembre de 2022, la doctoranda Sofia Iacomussi defensarà la seva tesi "A Conceptualization of the Governance of Biobanks in the Digital Era: from Principles to Procedures" ("Una conceptualització de la governança dels biobancs a l'era digital: dels principis als procediments"), de la Línia de Bioètica i Dret de la Universitat de Barcelona.

La tesi ha estat dirigida per la Dra. Itziar de Lecuona, professora agregada del Departament de Medicina de la Universitat de Barcelona i directora de l'Observatori de Bioètica i Dret, i el Dr. Michele Graziadei de la Universitat de Torí, en el marc del programa LAST-JD - Joint International Doctoral Degree in Law, Science and Technology (Doctorat Internacional Conjunt en Dret, Ciència i Tecnologia) de la Unió Europea.

El Dr. Manuel Jesús López Baroni, professor de la Universidad Pablo de Olavide i codirector del Màster en Bioètica i Dret de la Universitat de Barcelona, ​​formarà part del tribunal de la tesi.

La lectura tindrà lloc presencialment a la Universitat de Bolonya, i també es podrà seguir a distància.