Jornada “Parlem de cures pal·liatives?”. Barcelona

El dia 18 de novembre de 2015 té lloc, a Barcelona, la Jornada “Parlem de cures pal·liatives?”, organitzada per Dret a Morir Dignament i Associació Catalana d’Afectats per la Fibromiàlgia.

El Dr. Albert Royes, Doctor en Filosofia, Membre de la Junta de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD) i professor del Màster en Bioètica i Dret de la Universitat de Barcelona participa amb la Conferència "El dolor crònic i les cures pal·liatives" a les 11:45h.

Aquesta jornada té com a objectiu crear un espai de debat sobre la importància de les cures a domicili al final de la vida, quan la medicina ja no pot guarir als i les pacients, aprofitant que se celebren els 25 anys de l'engegada dels equips de cures pal·liatives. La jornada està especialment dirigida a personal sanitari, del sector de la bioètica, dret, associacions de malalts i al públic en general.

• Programa
  • Lloc: Espai Jove la Fontana (C/Gran de Gràcia 190-192, 08012 Barcelona).
Jornada “¿Hablamos de curas paliativas?” - Dr. Albert Royes