Jornada "Ètica i integritat en la docència i la investigació". Madrid

El dia 22 de març de 2018 es celebra, a Madrid, la Jornada sobre "Ètica i integritat en la docència i la investigació", organitzada per l'Institut Mixt d'Investigació ENS-UNED (IMIENS) i l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD) de la Universitat de Barcelona.

La Dra. María Casado, directora de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD), del Màster en Bioètica i Dret i titular de la Càtedra UNESCO de Bioètica de la Universitat de Barcelona, i la Dra. Itziar de Lecuona, sotsdirectora de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD), professora del Màster en Bioètica i Dret i del Departament de Medicina de la UB, participen en aquesta jornada.

• Tríptic [PDF]
  • Programa
  • Formulari d'inscripció: lliure fins a completar aforament.
  • Data i hora: dijous 22 de març de 2018, a les 11 h.
  • Lloc: Aula Pittaluga, Escola Nacional de Sanitat - Institut de Salut Carlos III (Carrer de Sinesio Delgado, 28029 Madrid).
Jornada "Ética e integridad en la docencia y la investigación". Madrid