Jornada "Drets dels consumidors en matèria d'alimentació: informació, educació i protecció de la salut". Madrid

María José Plana, codirectora del Màster en Alimentació, Ètica i Dret de la Universitat de Barcelona, realitza una ponència el proper 20 d'abril de 2017 a la Jornada sobre "Drets dels consumidors en matèria d'alimentació: informació, educació i protecció de la salut", organitzada per la Universitat Rei Juan Carlos (URJC).

La jornada comptarà amb la participació d'acadèmics de reconegut prestigi, així com amb representants de les organitzacions de consumidors i de l'Administració Pública de l'àmbit de la seguretat alimentària i la nutrició.

María José Plana analitzarà el paper del Dret i de les TIC en la comunicació sobre alimentació al segle XXI, i presentarà les conclusions del Document del Observatori de Bioètica i Dret (OBD) sobre Informació Alimentària: qüestions ètiques i jurídic-polítiques.

L'acte tindrà lloc en la Facultat de Ciències Jurídiques i Socials de Vicálvaro de la URJC. La inscripció pot realitzar-se a través del següent correu electrònic: jornada.alimentacion@gmail.com