Jornada de Bioètica "Terminalitat en el pacient no oncològic. Aproximació des de l’Ètica Clínica". Barcelona

El dia 8 de març de 2018 es celebra, a Barcelona, la Jornada de Bioètica "Terminalitat en el pacient no oncològic. Aproximació des de l’Ètica Clínica", organitzada per la Societat Catalana de Bioètica i el Comitè d'Ètica Assistencial de l'Hospital Clínic de Barcelona.

El Dr. Lluís Cabré, president de l'Associació de Bioètica i Dret i professor del Màster en Bioètica i Dret de la UB, i els Drs. Ferran Masanés i Josep Maria Busquets, antics alumnes del Màster en Bioètica i Dret de la UB, participen en aquesta jornada.

• Programa [PDF]
  • Formulari d'inscripció
  • Dia i hora: Dijous 8 de març de 2018, a les 15:30 h.
  • Lloc: Aula 2 - Facultat de Medicina i Ciències de la Salut de la Universitat de Barcelona (Carrer Casanova, 143 Barcelona).