Presentació del "Document sobre envelliment i vulnerabilitat" i Jornada "Autonomia personal i dret a decidir en la societat actual". Barcelona

El dia 9 de novembre de 2016 té lloc, a Barcelona, la presentació del nou "Document sobre envelliment i vulnerabilitat" de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD) de la Universitat de Barcelona, en el marc de la Jornada "Autonomia personal i dret a decidir en la societat actual", organitzada per l'Associació Benestar i Desenvolupament.

L'objectiu del "Document sobre envelliment i vulnerabilitat" és promoure la qualitat de vida de la gent gran fomentant la presa de decisions prèvies ―tant individuals com socials― així com reivindicar els valors de solidaritat i no discriminació.

La Dra. Maria Casado, directora de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD), del Màster en Bioètica i Dret i titular de la Càtedra UNESCO de Bioètica de la Universitat de Barcelona, participa com a ponent en aquesta jornada, dirigida a professionals de serveis d'atenció a les persones, especialment d'aquelles amb major risc de vulneració dels seus drets individuals i socials.

Disponible en accés obert i en tres idiomes (català, castellà i anglès) a partir del 9 de novembre a les 12 hores en el següent enllaç: www.bioeticaidret.cat/documents.

• Programa [PDF]
  • Nota de premsa
  • Lloc: Sala d'Actes del Palau Macaya (Passeig Sant Joan 108. Barcelona) de 12:00h a 14:00h.
  • Entrada gratuïta; places limitades.
Presentación del "Documento sobre envejecimiento y vulnerabilidad" y Jornada "Autonomía personal y derecho a decidir en la sociedad actual". Barcelona