Càtedra UNESCO de Bioètica

Facultat de Dret

Aplaçada! Jornada "Atenció al final de la vida". Barcelona

18.09.2019

A causa de la convocatòria de vaga prevista per divendres i les possibles alteracions en la mobilitat de les persones a la ciutat de Barcelona, la 1a Jornada de l’Hospital de Barcelona (Grup Assistència) sobre Atenció al Final de la Vida queda aplaçada. En breu es comunicarà una nova data en què es donin les condicions per a la seva celebració.

***

El dia 18 d'octubre de 2019 se celebra, a Barcelona, la 1a Jornada sobre Atenció al final de la vida, organitzada per l'Hospital de Barcelona (Grup Assistència).

La Dra. María Casado, directora de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD), del Màster en Bioètica i Dret i titular de la Càtedra UNESCO de Bioètica de la Universitat de Barcelona, participa amb la Sessió "Què protegeix el dret quan parla de 'protegir la vida'?", i el Dr. Albert Royes, membre de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD) i professor del Màster en Bioètica i Dret de la UB, amb la Sessió "La mort no prematura", ambdues dins de la Taula Rodona "Actualització dels aspectes eticojurídics" moderada pel Dr. Joaquín Martínez Montauti, metge, membre de l'Observatori de Bioètica i Dret i professor del Màster en Bioètica i Dret.

• Programa [PDF]
  • Data i hora: divendres 18 d'octubre de 2019 a les 8:45 h.
  • Lloc: Sala d'Actes de l'Hospital de Barcelona (Avda. Diagonal, 660, 08034 Barcelona).