Càtedra UNESCO de Bioètica

Facultat de Dret

Jornada "Atenció al final de la vida". Barcelona

13.03.2020

El dia 13 de març de 2020 es celebra, a Barcelona, la 1a Jornada sobre Atenció al final de la vida, organitzada per l'Hospital de Barcelona (Grup Assistència).

La Dra. María Casado, directora de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD), del Màster en Bioètica i Dret i titular de la Càtedra UNESCO de Bioètica de la Universitat de Barcelona, participa amb la Sessió "Què protegeix el dret quan parla de 'protegir la vida'?", i el Dr. Albert Royes, membre de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD) i professor del Màster en Bioètica i Dret de la UB, amb la Sessió "La mort no prematura", ambdues dins de la Taula Rodona "Actualització dels aspectes eticojurídics" moderada pel Dr. Joaquín Martínez Montauti, metge, membre de l'Observatori de Bioètica i Dret i professor del Màster en Bioètica i Dret.

• Programa [PDF]
  • Data i hora: divendres 13 de març de 2020 a les 8:45 h.
  • Lloc: Sala d'Actes de l'Hospital de Barcelona (Avda. Diagonal, 660, 08034 Barcelona).