22.12.2010

El 21 de gener de 2011, a l'Auditori Antoni Caparrós del Parc Científic de Barcelona, tindrà lloc el IV Seminari Internacional sobre la Declaració Universal de Bioètica i Drets Humans de la UNESCO "Intimitat i confidencialitat: protecció de dades de salut".

Organitzat per la Càtedra UNESCO de Bioètica de la Universitat de Barcelona amb el suport de l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades, el Seminari serà presentat per Dídac Ramírez, Magnf. Sr. Rector de la Universitat de Barcelona i i constarà de dues conferències principals a càrrec de Ruth Macklin, Professora de Bioètica, Albert Einstein College, Nova York, que tractarà de "La intimitat i la confidencialitat en recerca biomèdica i del comportament", i de Patricia Kosseim, Advocada General, Direcció de Serveis Jurídics, Polítics i Parlamentaris, Comissariat de Protecció de Dades de Canadà, que analitzarà “El consentiment, la confidencialitat i la governança en la recerca en biobancs ".

Les conferències s'acompanyaran de taules rodones i debat sobre la "Història Clínica compartida i confidencialitat" i "Mostres biològiques d'origen humà i protecció de dades personals" en què participaran diversos professionals i acadèmics especialitzats en protecció de dades en l'àmbit sanitari.

Esperem comptar amb la vostra participació.