IV Congrés Nacional de Científics Emprenedors. Barcelona

Els dies 24 i 25 de febrer de 2017 té lloc, a Barcelona, el "IV Congrés Nacional de Científics Emprenedors", organitzat per l'Associació Espanyola d'Emprenedors Científic-Tecnològics i Science & Business Events Management (SciBEM).

La Dra. Itziar de Lecuona, sotsdirectora de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD), professora del Màster en Bioètica i Dret i del Departament de Medicina de la Universitat de Barcelona (UB), amb la Dra. Rosina Malagrida, membre del Grup de Recerca Consolidat "Bioètica, Dret i Societat" de la Generalitat de Catalunya i professora del Màster en Bioètica i Dret UB participen en els Workshops paral·lels II "Bones pràctiques en Recerca i Innovació (RRI)", un taller-debat obert sobre bones pràctiques en RRI on es tractaran aspectes vinculats a la bioètica, la ciència ciutadana i l'accés a la investigació entre altres temes, emmarcat en el debat de l'impacte social de l'expansió científica i la interlocució entre els diferents actors implicats.

Aquest Congrés pretén impulsar la creació d'empreses de base científica i tecnològica, visibilitzar la figura del científic emprenedor, crear sinergies entre els diferents agents del sector i inspirar a les noves generacions que construiran la societat del coneixement del futur.