Càtedra UNESCO de Bioètica

Facultat de Dret

IV Congrés de Bioètica. Madrid

17.11.2017

Els dies 17 i 18 de novembre de 2017 té lloc, a Madrid, el IV Congrés de Bioètica organitzat pel Comitè d'Ètica de recerca de l'Institut de Salut Carlos III.

La Dra. Itziar de Lecuona, sotsdirectora de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD), professora del Màster en Bioètica i Dret i del Departament de Medicina de la Universitat de Barcelona (UB), i el Dr. Fernando García López, professor i tutor del Màster en Bioètica i Dret de la UB, formen part del comitè científic i del comitè organitzador respectivament.

María José Villalobos Quesada, alumna de la XIX Edició del Màster en Bioètica i Dret (2016-18) presentarà la comunicació "Perspectives europees sobre Big Data de Salut. El cas dels biobancs i bases de dades".

• Web
  • Programa [PDF]
  • Cartell [PDF]
  • Fecha: 17 i 18 de novembre de 2017
  • Lugar: Saló Ernest Lluch de l'Institut de Salut Carlos III (Av. de Monforte de Lemos, 5, 28029 Madrid).

Aquest any el fil conductor és el "Reglament Europeu de Protecció de dades, Big Data i Avaluació de Tecnologies Sanitàries" temes d'actualitat i de gran interès que segur suscitaran debat donada la seva importància en la recerca científica.

Màster en Bioètica i Dret UB

Màster en Alimentació, Ètica i Dret UB