Càtedra UNESCO de Bioètica

• Universitat de Barcelona
  • Avgda. Diagonal 684,
    Facultat de Dret

Itziar de Lecuona participa a la revisió de la "Guia d’avaluació dels aspectes derivats de la normativa de Protecció de Dades en projectes de recerca"

31.07.2020

La Dra. Itziar de Lecuona, sotsdirectora de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD), professora del Màster en Bioètica i Dret i del Departament de Medicina de la Universitat de Barcelona, participa a la revisió de la "Guia d’avaluació dels aspectes derivats de la normativa de Protecció de Dades en projectes de recerca" del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya.

Aquest document és una guia informativa dels principals aspectes que en matèria de protecció de dades s’han de tenir en compte a l’hora d’avaluar projectes de recerca, tant pel membre expert en protecció de dades dels CEI o CEIm, com per als avaluadors.

Màster en Bioètica i Dret UB