III Trobada Internacional de l'Institut de Bioètica de la PUCRS: "Integridade na Pesquisa". Porto Alegre, Brasil

El dia 12 de maig 2014 té lloc la III Trobada Internacional de l'Institut de Bioètica de la PUCRS: "Integridade na Pesquisa", organitzat per la Pontifícia Universidade Catòlica do Rio Grande do Sul, a Porto Alegre, Brasil. La Dra. Maria Casado, directora de l'Observatori de Bioètica i Dret i titular de la Càtedra UNESCO de Bioètica de la Universitat de Barcelona, participa com a ponent amb el tema "Bioètica i Drets Humans" a la conferència "La investigació en éssers humans a la declaració Universal sobre Bioètica i Drets Humans de la UNESCO".

El propòsit de l'esdeveniment és integrar diverses àrees del coneixement per discutir el tema de la integritat en la recerca des de diferents perspectives i per reunir-se amb les autoritats nacionals i internacionals.