III Diàleg d'Inclusió Bioètica i Discapacitat: Drets sexuals i reproductius. Xile

El dia 27 d'agost de 2014 té lloc el III Diàleg d'Inclusió Bioètica i Discapacitat: Drets sexuals i reproductius, organitzat per la Biblioteca del Congrés Nacional de Xile, a Valparaíso, Xile. La Dra. María Casado -titular de la Càtedra UNESCO de Bioètica i directora del Observatori de Bioètica i Dret i del Màster en Bioètica i Dret de la Universitat de Barcelona- participa amb la Conferència "Contribucions de la Declaració Universal de Bioètica i Drets Humans de UNESCO al tractament de les qüestions bioètiques de la discapacitat".

L'objectiu d'aquesta iniciativa és reflexionar al voltant d'un tema poc tractat a Xile i sobre el qual les persones amb discapacitat enfronten importants obstacles per exercir plenament els seus drets.