I Encuentro Alumni & Friends del Máster en Bioética y Derecho de la Universidad de Barcelona. Barcelona

24.11.2015

El día 17 de novembre de 2015, a las 19.30 hrs., va tenir lloc la I Trobada Alumni&Friends del Màster en Bioètica y Dret de la Universitat de Barcelona (UB).

El Dr. Vicent López Camps, Cap del Servei de Medicina Intensiva de l'Hospital de Sagunt i alumne de la X edició del Màster en Bioètica y Dret 2008-10, va compartir la seva experiència després de la formació rebuda en el Màster: com ha impactat en la seva activitat, al servei que dirigeix i transformat aspectes de l'assistència i pràctica diària al seu hospital mitjaçant la implementació de protocols. També ens parla de la seva activitat com a President del Comitè de Bioètica Asistencial de la Comunitat Valenciana.

La iniciativa alumni&friends s'organiza des de i és per als exalumnes y alumnes del Màster en Bioètica i Dret UB. Pretén fomentar l'intercamvi i debat sobre els aspectos bioèticos que ens ocupen i preocupen tant en la nostra pràctica professional com a nivel personal.