Homenatge a la professora Ana Sánchez-Urrutia (1962 - 2021)

El 10 de febrer de 2022, se celebra una taula homenatge a Ana Sánchez-Urrutia, antiga professora de Dret Constitucional de la Universitat de Barcelona, ​​destacada investigadora de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD) i professora del Màster en Bioètica i Dret, que va morir l'agost de 2021.

L'acte tindrà lloc en el marc del XVI Seminari Internacional de la Càtedra UNESCO de Bioètica de la Universitat de Barcelona, ​​i intervindran María Casado, Esther Mitjans, Mónica Navarro, Andrea Moreno i Víctor Méndez. Pot consultar el programa complet en aquest enllaç.

A més, s'anunciarà la creació de la Beca Ana Sánchez-Urrutia per cursar el Màster en Bioètica i Dret, que s'atorgarà a partir de la propera edició.

• Dia i hora: dijous, 10 de febrer de 2022, a les 18:50h (hora d'Espanya, UTC+1)

• Lloc: es realitzarà en un format híbrid: presencial (a l'Aula Magna de la Facultat de Dret) i a distància

• Per connectar-se en línia: formulari tancat

• Per assistir de manera presencial: formulari tancat