Finalitzen les classes presencials del Màster en Bioètica i Dret UB

22.02.2017

Des del 6 al 17 de febrer de 2017 s'han dut a terme les sessions presencials del Màster en Bioètica i Dret (per a les edicions XVI i XVII) a la Facultat de Dret de la Universitat de Barcelona. Al llarg de tretze dies de sessions lectives i una jornada d'exposició de tesines, més d'una trentena d'estudiants de diferents grups, latituds i formacions professionals es van donar cita per compartir experiències, aprendre i discutir els continguts i materials tractats en les sessions presencials.

Els estudiants van poder, a més, assistir al XI Seminari Internacional de la Càtedra UNESCO "Bioètica i Big Data en Salut", organitzat per la Càtedra UNESCO de Bioètica i l'Observatori de Bioètica i Dret de la Universitat de Barcelona, que es va realitzar a la mateixa Facultat de Dret el dia 16 de febrer. El balanç de les dues activitats ha estat enormement positiu.