El 5 d'octubre finalitza el termini d'inscripció per al Màster en Alimentació, Ètica i Dret UB

28.09.2016

El dia 5 d'octubre de 2016 finalitza el termini de presentació de sol·licituds per a la I Edició del Màster en Alimentació, Ètica i Dret de la Universitat de Barcelona (UB) (2016-2017).

Aquest postgrau és un títol propi de la UB, de 60 crèdits ECTS i amb una durada acadèmica d'un semestre. Compta amb un equip de professors format per professionals i acadèmics de reconegut prestigi i planteja una formació específica en dret i ètica per a professionals que realitzen la seva activitat en l'àmbit de la investigació i la producció agroalimentària.

• Àrea: Ètica i Dret.
  • Durada: D'octubre a febrer.
  • Modalitat: semipresencial.
  • Crèdits: 60 ECTS.

• Destinataris: graduats, diplomats i llicenciats en Ciència i Tecnologia dels Aliments, Gastronomia, Nutrició Humana i Dietètica, i Enginyers Agrònoms; Veterinaris i professionals que desenvolupin la seva feina en l'àmbit de l'alimentació i la gastronomia; juristes i periodistes que per la seva activitat requereixen coneixements específics.
  • Objectius:
    - Proporcionar coneixements i eines per aplicar el Dret en el camp de l'alimentació i la gastronomia en un mercat global.
    - Capacitar per a la reflexió crítica dels aspectes ètics i jurídics vinculats a la investigació agroalimentària i gastronòmica.
    - Proporcionar una visió global del panorama jurídic, polític i institucional en el qual es desenvolupa la política europea de seguretat alimentària.
  • Web: www.bioeticaidret.cat/alimentari