Exposició EXPONANO "Més petit que petit. La nanotecnologia a debat". Barcelona

El dia 3 d'octubre de 2006 s'inaugura, a Barcelona, ​​l'Exposició EXPONANO "Més petit que petit. La nanotecnologia a debat", organitzada per l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD) de la Universitat de Barcelona en col·laboració amb el Parc Científic de Barcelona. Aquesta mostra pretén ser un espai per fomentar el debat social sobre l'entorn de les futures aplicacions de la nanotecnologia i la nanociència.

L'exposició s'emmarca en el context del Projecte Europeu Nanodialogue, que té com a objectiu proporcionar informació i estimular el debat entorn de la nanotecnologia i les seves conseqüències en la nostra vida quotidiana, responent a preguntes com:

- ¿Què són les nanotecnologies i què poden fer per nosaltres?
- Com canviaran les nostres vides durant els propers vint anys?
- Estem davant una revolució o davant una evolució tecnològica?

Com a activitat paral·lela a l'exposició, s'organitzen visites guiades que inclouen també la participació en un "joc" per debatre sobre la temàtica en qüestió desenvolupat a través del Projecte Europeu DECIDEIX.

• Nota de premsa - 2/10/2006
  • Lloc: Facultat de Física, Universitat de Barcelona (Vestíbul, Planta 1, Edifici nou). Entrada gratuïta
  • Dates: del 3 d'octubre al 15 de desembre de 2006. Horari: de 10 a 14 h. i de 16 a 20 h.