ENABLE Conference - The 1st European PhD and Postdoc Symposium. Barcelona

Els dies 14 a 17 de novembre de 2017 té lloc, a Barcelona, el ENABLE Conference - The 1st European PhD and Postdoc Symposium "Breaking Down Complexity: Innovative models and techniques in biomedicine" organitzat per i per a estudiants de doctorat y PostDocs. Aquesta iniciativa està coordinada per l'Institut de Recerca Biomèdica (IRB Barcelona) i finançada per la Unió Europea.

La Dra. María Casado, directora de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD), del Màster en Bioètica i Dret i titular de la Càtedra UNESCO de Bioètica de la Universitat de Barcelona participa en el Debat "Pregunta a un científic: ètica i càncer", un debat sobre els límits ètics en la lluita contra el càncer, dimarts 14 de novembre de 2017 a les 19.00h. al Palauet Casades (C/ Mallorca, 283).

Els objectius del projecte ENABLE és establir un diàleg actiu amb la societat. En aquest sentit, el simposi ENABLE organitza múltiples activitats de divulgació a Barcelona destinades al públic general.

• Web
  • Programa [PDF]