El Campus de l'Alimentació de Torribera acullirà una Jornada sobre Alimentació, Ètica i Dret

08.04.2016

El pròxim dijous 19 de maig de 2016, tindrà lloc de 9:30 a 17:00 hores a l'Aula Les Voltes del Campus de l'Alimentació de Torribera (C/Prat de la Riba, 171, Santa Coloma, Barcelona) la I Jornada sobre Alimentació, Ètica i Dret organitzada per l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD) de la Universitat de Barcelona.

La jornada analitzarà, des d'una perspectiva interdisciplinària, el paper de l'ètica i del dret en la innovació i la recerca alimentària.

Aquest esdeveniment unirà en tres taules de debat a professionals d'empreses del sector agroalimentari com el Grup Deoleo i l'empresa de biotecnologia Biopolis, representants de les autoritats competents en matèria de control oficial d'aliments i lluita contra el frau en aliments de la Generalitat de Catalunya i l'Agència Espanyola de Consum, Seguretat Alimentària i Nutrició (AECOSAN) i acadèmics de reconegut prestigi com el Dr. Pere Puigdomènech, Director del Centre de Recerca en Agrogenòmica i membre del Grup Europeu d'Ètica en Ciència i Noves Tecnologies (EGE).