Càtedra UNESCO de Bioètica

• Universitat de Barcelona
  • Avgda. Diagonal 684,
    Facultat de Dret

Donació del fons documental de l’Observatori de Bioètica i Dret al CRAI Biblioteca de Dret

04.11.2014

A principis del mes de maig d'aquest any 2014 l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD) va fer donació del seu fons documental al CRAI Biblioteca de Dret.

L’Observatori de Bioètica i Dret és un centre d’investigació i transferència de coneixement que s’emmarca al voltant de les implicacions ètiques, legals i socials de la biotecnologia i la biomedicina.

La col·lecció donada comprèn més de 1.000 llibres i altres documents relacionats amb la bioètica i el dret i tots han estat ja catalogats i classificats pel CRAI Biblioteca de Dret. Trobareu l'apartat 'Fons de Bioètica i Dret' a la segona planta del CRAI Biblioteca.

Màster en Bioètica i Dret UB

Màster en Alimentació, Ètica i Dret UB