Càtedra UNESCO de Bioètica

• Universitat de Barcelona
  • Avgda. Diagonal 684,
    Facultat de Dret

Disponible el nou número de la Revista de Bioètica i Dret (número 55 - juliol de 2022)

Ja està disponible, per a la seva consulta i descàrrega gratuïta, el nou número de la Revista de Bioètica i Dret (número 55 - juliol de 2022).

Aquesta revista, d'accés obert, periodicitat quadrimestral i indexada en els principals repositoris, com SciELO, Scopus, DOAJ, ERIH Plus, REDIB i IBECS, entre d'altres, és el mitjà de comunicació de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD) i del Màster en Bioètica i Dret de la Universitat de Barcelona.

Amb un enfocament plural, laic i multidisciplinari, pretén proporcionar accés lliure al coneixement generat pel nostre centre de recerca, i contribuir a obrir el debat social a la participació de la ciutadania.

A continuació, pot llegir i descarregar tots els articles. Gaudeixi de la lectura!

Perspectives bioètiques:

Secció general:

Bioètica animal:

Bioètica en els tribunals:

Descarregui el número complet aquí.