Disponible en castellà i anglès l'eina per a l'Avaluació de l'Impacte relativa a la Protecció de Dades (AIDP) en l'àmbit de la salut

10.05.2021

Ja estan disponibles, en accés obert, les versions en castellà i anglès de l'eina per dur a terme avaluacions d'impacte relatives als tractaments de dades personals (AIDP) en l'àmbit de la salut.

L’eina i la metodologia es van desenvolupar, inicialment, en llengua catalana, en el marc de col·laboració entre l'Oficina del Delegat de Protecció de Dades (DPD) de la Fundació TIC Salut Social i l'Observatori de Bioètica i Dret – Càtedra UNESCO de Bioètica de la Universitat de Barcelona.

Es tracta d'una metodologia i eina àgils per realitzar AIPD en projectes de recerca i innovació en salut basats en el model de l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades. Amb aquesta proposta, l'Oficina del DPD contribueix a homogeneïtzar els criteris per dur a terme la tasca d'avaluació a les entitats de salut.

Per conèixer més sobre aquesta eina, cliqui aquí.

En els següents enllaços, pot accedir a l'eina en els tres idiomes: